חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
 
 
מדיניות הפרטיות ואבטחת מידע של אא"ג עתיד מדיקל בע"מ לפי תקנות הגנת הפרטיות –, תשע"ז-2017 כולל תיקון 13 לחוק
 
תאריך אישור המדיניות : 8.8.2025
 
  • 1. מבוא
 
קבוצת עתיד מדיקל רואה חשיבות עליונה, הן כערך והן מכח החוק, בשמירת צנעת הפרט של מטופליה. מסמך זה מפרט את מדיניות הגנת הפרטיות הנוהגת בעתיד מדיקל וכן את העקרונות המנחים את פעולתה בכל הקשור בשמירת פרטיות  מטופליה ואבטחת המידע הנאגר אודותם.
קבוצת עתיד מדיקל שומרת ומתעדת מידע רפואי ואדמיניסטרטיבי אודות מטופליה כחלק מובנה ממתן שירות רפואי באיכות גבוהה ועל פי חובתה לעשות כן על-פי חוק.
קבוצת עתיד מדיקל מחויבת, לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו וחוק זכויות החולה, התשנ"ו-1996, וכן על-פי כללי האתיקה הרפואית הנהוגים והקיימים בהגנה על פרטיות המידע הנ"ל.
קבוצת עתיד מדיקל ממלאת אחר דרישות אלה מתוך הבנה שאיכות טיפול רפואי יחד עם מתן שירות והגנה על פרטיות מטופל הן בעלי חשיבות לאיכות השירות הרפואי הניתן על ידה.
עתיד מדיקל הנותנת בעיקר שרותי רפואה ראשונית ושניונית בתחום אא"ג , רואה במטופל שותף פעיל לטיפול הרפואי במסירת המידע וקיום המלצות רפואיות וגם שותף למאמצנו להבטחת שמירת פרטיותו.
המידע המוגן מכוח החוק נאגר במערכות מידע ממוחשבות שמפעילה עתיד מדיקל, ובין היתר, מצוי ברשומה הרפואית של המטופל, במסמכים המועברים בין המטפלים ועתיד מדיקל ומסמכים שמועברים בין המטופל לעתיד מדיקל לצרכי הטיפול הרפואי.
 
בכל התהליכים לעיל, מבצעת עתיד מדיקל את הפעילות תוך שמירה מיטבית על הגנת פרטיות המידע. לשם כך נעשה שימוש בטכנולוגיות נדרשות, הגדרת תהליכי עבודה התומכים בדרישות ההגנה, בקרה מתמשכת על-ידי גורמים אחראיים וביקורות תקופתיות לבחינת יעילות ותקפות הטכנולוגיות והתהליכים שנקבעו ועדכונם, ככל שהדבר נדרש.
 
מדיניות זו נוגעת למטופל של עתיד מדיקל ככל שהוא נמנה עם נושאי המידע המתוארים לעיל. יש לקרא בעיון את המדיניות להלן ולוודא שהיא מובנת ומוסכמת על כל האמור בה. עצם השימוש בשירותים ו/או גלישה באתר האינטרנט של עתיד מדיקל מהווה הסכמה לתנאי השימוש שלנו ולמדיניות פרטיות זו, לרבות לעיבוד המידע הנוגע אליך בהתאם לאמור להלן.
 
  • 2. מטרה
 
    • a. מדיניות זו נועדה לקיים את אבטחת הפרטיות ואבטחת המידע האישי והרגיש המוחזק במערכות עתיד מדיקל, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תקנות אבטחת מידע, ותיקון 13 לחוק.
 
    • a. מדיניות פרטיות זו מתארת כיצד עתיד מדיקל ביחד עם החברות הקשורות לעתיד מדיקל לדוגמא : חברות ביטוח, מעבדות וכד' נוהגת במידע אישי להלן ה"מידע",  שנאסף במסגרת שירותיה השונים, להלן "השירותים", הנוגע למטופליה בין אם פנו לקבלת שרות רפואי בעצמם או מטעם שרות רפואי או ביטוחי אחר לרבות מטופלים שונים שמידע הנוגע להם משמש גורם אחר כגון חברת ביטוח המפנה לקבלת חוות דעת נוספת, או יעוץ דרך איש קשר לתיירות מרפא וכד'.
    • b. הנושאים שיפורטו :  
      • i. איזה מידע אנו שומרים ומי מורשה גישה אליו ?
      • ii. מקורות המידע ולאיזו מטרה משמש שימור המידע ?
      • iii. היכן ולכמה זמן המידע נשמר?
      • iv. למי המידע יימסר?
      • v. כיצד אנו משתמשים בעוגיות ושאר טכנולוגיות ניטור?
      • vi. כיצד נעמוד עם מטופל בקשר?
      • vii. כיצד אנו מאבטחים את המידע?
      • viii. כיצד ניתן לממש את זכויות המטופל ביחס למידע?
 
  • 3. תחולה
המדיניות חלה על כל רופאי ועובדי עתיד מדיקל, נותני שירותים, ספקים, וכל גורם אחר בעל גישה למידע אישי/רפואי של מטופלי עתיד מדיקל.
  • 4. הגדרות
 
    • a. מידע אישי – כל נתן הנוגע לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי באמצעות פרט מזהה.
    • b. מידע רפואי – מידע הנוגע למצב בריאותו של אדם, לטיפול בו או למידע רפואי מזהה אחר.
    • c. מידע בעל רגישות מיוחדת – מידע רפואי ע"פ חוק זכויות החולה, מידע על צנעת הפרט, נתוני מיקום, נתוני שכר ונתונים נוספים המוגדרים בחוק.
    • d. מאגר מידע – אוסף פרטי מידע אישי המעובד באמצעי דיגיטלי.
    • e. מחזיק מאגר המידע- גורם חיצוני לבעל השליטה במאגר המידע המעבד בעבורו מידע. לצורך העניין, חב' קליניקליקס בעלי תוכנת טיפולוג הינה מחזיקה במידע שהרופא מזין בחשבון האישי של המערכת כגון פרטי מטופלים, אנמנזה רפואית המסמכים מכוונים שהמטופל העלה וכו'
    • f. בעל שליטה במאגר מידע- מי שקובע, לבדו או יחד עם אחר, את תוכן המידע הנאגר ואת מטרות עיבוד המידע שבמאגר המידע. לצורך העניין, עתיד מדיקל הינה בעלת שליטה במאגר המידע של מטופליה אשר נאסף עת פתיחת חשבון אישי לרופא בשרתי חברת קליניקליקס בעלי תוכנת טיפולוגבעל השליטה הוא "מנהל המאגר".
    • g. ממונה אבטחת מידע – עובד שהוסמך על ידי ההנהלה לשאת באחריות כוללת לנושא.
    • h. אירוע אבטחת מידע – כל מקרה של חשיפה, שימוש, שינוי או השמדה של מידע בניגוד להרשאה
    • i. עוגיות (Cookies)"- מחרוזת אותיות ומספרים, המשמשת לאימות, למעקב ולאגירת מידע אודות גולש באתר אינטרנט
    • j. ספק שירות – כל ישות, חברה, ארגון או אדם המעבד את המידע האישי ו/או הנתונים (נתוני שימוש או נתונים אישיים) עבור מטופלי עתיד מדיקל. הכוונה היא לספקים צד
 
    • שלישי ו/או אנשים המועסקים על ידי עתיד מדיקל במיקור חוץ כדי להקל ו/או לבצע ו/או לספק את השירות מטעם עתיד מדיקל עבור המטופלים כגון מעבדות פתולוגיה וכד'
  • 5. אבטחה
 
    • a. מקורות המידע
 
      • i. כללי :
        • 1. שימור מידע אודות מטופלי עתיד מדיקל , אגירתו ועיבודו, ובמקרים המתאימים העברת מידע מחוץ לעתיד מדיקל , נעשים בהתאם לצורכי הטיפול הרפואי והאתיקה הרפואית. כל זאת, במסגרת הסמכויות המוענקות לרופאי עתיד מדיקל והחובות החלות על קבוצת עתיד מדיקל על-פי חוקי מדינת ישראל ובפרט חוק הגנת הפרטיות, חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1995, חוק זכויות החולה, התשנ"ו-1996, ובכפוף לסייגים הקבועים בהם.
        • 2. על עתיד מדיקל חל הציות לכל דרישה מכוח הוראות הדין והרשויות המוסמכות, לרבות הוראות וצווי בית משפט. כל פעולה נוספת שעשויה להצריך שימוש במידע הנוגע אליך, לגביה נקבל מראש את הסכמתך בהתאם לדין.
 
      • ii. מקורות המידע הנאגר במערכות המידע של עתיד מדיקל ומטרת שימור המידע:
 
        • 1. תיק ממוחשב – הרופאים המטפלים מקלידים את המידע הנוגע למטופל, לרבות מידע שנמסר על-ידי המטופל עצמו, למערכת הממוחשבת המנהלת את התיק הרפואי של המטופל ונקראת טיפולוג. המערכת היא stand alone ואינה מחוברת למערכות מידע רפואי אחרות. הנתונים שמורים ומגובים בענן ע"י חברת טיפולוג שהיא מחזיקת מאגר המידע והתומכת בתיק הרפואי ועומדת בהנחיות חוק הגנת הפרטיות וחוק זכויות החולה, התשנ"ו-1996, וכפופה לסייגים הקבועים בהם. המידע מהווה תיעוד על פי דין, בסיס נתונים לניהול הטיפול ומאפשר ניהול רצף טיפולי. המערכת מסונכרנת ליומן הרופא זמני המרפאה ופרטי המטופלים שביקרו בכל מרפאה. כמו כן, המערכת מסונכרנת עם מערכת סליקה המאפשרת תשלום וסליקת תשלומים באשראי. סליקת התשלומים מבוצעת דרך שתי חברות אשראי האחת נקראת משולם והשנייה נקראת חשבוני ירוקה. מערכת הטיפולוג אינה שומרת פרטי אשראי של המטופלים במרפאה.
          • a. פרוט מידע שאנו שומרים בתיק הרפואי הממוחשב בעת המפגש הרפואי או לאחריו והנמסרים ע"י החולה:  
            • i. פרופיל המטופל: שם, ת"ז, כתובת פרטית, כתובת דוא"ל, מספר טלפון נייד, חברות בקופ"ח ו\או ביטוח בחברת ביטוח
            • ii. נתונים קליניים של מפגשים רפואיים, ככל שהתרחשו, בתיק רפואי אישי וכל מידע שבחרת למסור.
 
            • iii. נתונים של ניתוחים שבוצעו
            • iv. נתונים של בדיקות הדמיה שבוצעו ( CT ,MRI, US )
            • v. נתונים על בדיקות פתולוגיות שבצעו במסגרות שונות  
            • vi. מכתבים רפואיים הנשלחים לגורמים שונים לבקשת המטופל
 
        • 2. מידע המגיע ממעבדות ובדיקות עזר – המידע המגיע מספקי שרות שונים כמו ממעבדות ובדיקות עזר שונות מאפשר ניהול טיפול רפואי ע"י מעגל של גורמים מקצועיים כאשר הדבר נדרש לשם טיוב הטיפול הרפואי. המידע מוקלד בתיק הרפואי הממוחשב.
          • a. פרוט המידע שאנו שומרים בתיק הרפואי הממוחשב מנתוני בדיקות העזר שנמסרות ע"י המטופל או נשלחות מהעבדות שונות:
            • i. נתונים של בדיקות הדמיה שבצו ( CT ,MRI, US )
            • ii. נתונים על בדיקות פתולוגיות שבצעת במסגרת עתיד מדיקל
        • 3. נתונים רפואיים הנמסרים ע"י מטופלים דרך פלטפורמות שונות. המידע יכול להישלח ביוזמת המטופל או כהודעות שירות ותפעול ע"י עתיד מדיקל. עתיד מדיקל עשויה לפנות למטופל עם מידע חשוב בקשר לשירות הרפואי. לדוגמה, ייתכן שנפנה למטופל בפלטפורמת ה what’s up , בדוא"ל, הודעת טקסט למכשיר הנייד של המטופל, שיחת טלפון או כל אמצעי קשר העומד לרשותנו, כדי ליידע על שינויים או עדכונים בשרות הרפואי או להשלים פרטים רפואיים לשם השלמת התיק הרפואי.
          • a. פרוט המידע שאנו שומרים בתיק הרפואי הממוחשב מנתונים הנשלחים ע"י המטופל ב ה what’s up  או דרך המייל על פי הצורך :
            • i. נתונים רפואיים נמסרים בכתב ע"י המטופל
            • ii. מסמכי בדיקות שבוצעות בקופות החולים או בתי החולים אחרים או מכונים ומעבדות חיצוניות או מגורמים רפואיים אחרים.
            • iii. תכתובת שוטפת שבוצעה בין המטופל למתאמות השרות של עתיד מדיקל
 
        • 4. מידע על אימות זכאות ביטוח והתחייבויות בחברות הביטוח השונות – על פי המידע הנמסר מהמטופל בעת הכניסה למפגש הרפואי , המידע מוקלד ע"י מתאמות השרות של עתיד מדיקל לאתר חברת הביטוח הרלוונטית לצורך אימות ובדיקת זכאות. בהינתן שקיימת זכאות על פי הפוליסה של המבוטח, התשלום עבור המפגש מסובסד ע"פ ההסכם מול חברת הביטוח או המבטח הרלוונטי לדוגמא ביוול.  אנו מקבלים גם נתונים מחברת הביטוח על אישור או דחית זכאויות שנתבקשו טרם פעולה כירורגית. חשוב לציין! אנחנו לא בעלי הפוליסה ולכן חברת הביטוח לא תספק לנו כל מידע ולא נשמור כל מידע הקשור לפוליסה ותוכנה וכן חברת הביטוח לא תספק לנו כל מידע הקשור לצורך במידע רפואי נוסף לשם ישוב תביעה.
 
          • a. פרוט מידע מחברת ביטוח שאנחנו שומרים:  
            • i. נתונים על אישור או אי אשור התחייבות שנתנה ע"י חברת ביטוח לצורך ביצוע פעולה כירורגית ע"י רופאי עתיד מדיקל
        • 5. מערכת זימון תורים "אודורו" – מידע עבור קביעת תור למפגש עם רופא מוקלד ע"י החולה באזור "צור קשר" של אתר עתיד מדיקל או בשימוש הבוט ב what's up  . המידע הנ"ל נשמר ומעובד במערכות זימון תורים אוטומטית הנקראת "אודורו". מערכת זו משמשת בתאום מפגשי רופא – מטופל , איתור רופא המתאים לבעיית המטופל הפונה, ברור זמינות וצרכים מיוחדים שהפונה פירט.
        • 6. עוגיות – עוגיות משמשות בהערכה, בדיקה וניטור של השירותים לשם זיהוי ופתרון של תקלות ובאגים ולצורך שיפור ופיתוח של טכנולוגיות ותכונות חדשות בשירותים. כמו כן הן מספקות תובנות הקשורות לשימוש בשירותים ובאתר האינטרנט של  עתיד מדיקל המאפשרות לנו לקיים ולשפר את השירותים ואת פעילויות השיווק, הפרסום והמכירות שלנו.
 
    • b. דרכי אחסון מידע  
 
      • i. המידע הרפואי קליני אודות כל מטופלי עתיד מדיקל נשמר במערכות המחשוב של קבוצת עתיד מדיקל או בענן של ספקי השרות כגון התיק הממוחשב של חברת קליניקליקס ( טיפולוג ).
      • ii. מידע הנשלח ע"י מטופל דרך תוכנת ה what's up  או דרך המייל העסקי של עתיד מדיקל נשמר במערכת הקומבוקס או בענן ה GMAIL .
      • iii. מידע על חולים ושיבוצם לניתוח נשמר במערכת ה CRM הייחודית של עתיד מדיקל ע"ג פלטפורמת מיקרוסופט.
      • iv. מידע על תשובות פענוח הדמיות שונות הנשלח לעתיד מדיקל נשמר בגוף המייל הנשלח. עתיד מדיקל שומרת מדיה סרוקה ע"ג דיסקים הנמסרים ע"י החולה למשמרת באחסון נפרד. אחסון זה אינו מועלה למדיה דיגיטלית.
      • v. תשובות הפתולוגיה המתקבלות מן המעבדות השונות נסרקות לתיק המטופל בטיפולוג. עותק נשמר בקובץ פתולוגיה לשם גיבוי
      • vi. למערכות אלה הוגדרו ויושמו דרישות אבטחת מידע טכנולוגיות. דרישות אלה נבדקות ומבוקרות ע"י מחזיק מאגר המידע באופן שוטף.
 
 
    • c. גישה למידע
 
      • i. כללי:
 
        • 1. הגישה למידע האגור במערכות המידע של עתיד מדיקל אודות מטופליה ניתנת בזהירות, תוך הקפדה על הוראות החוק ורק על-פי "הצורך לדעת" ובמידה הנדרשת. כלומר, הרשאת הגישה לרופא או מתאמת שרות הינה אך ורק למטרת ביצוע תפקידו של המטפל או נותן השירות בעתיד מדיקל. בהתאם לעקרון האמור, גורמים אשר הגדרת תפקידם אינה מצריכה חשיפתם לנתונים רפואיים או נתונים
 
        • דמוגרפיים ומנהליים אינם רשאים לעיין במידע כאמור והגישה הניתנת להם למערכות עתיד מדיקל מוגבלת בהתאם.
 
      • ii. כיצד אנו מאבטחים את המידע?
 
        • 1. אנו נוקטים אמצעי אבטחה פיזיים ( נעילת חדרים ) , טכנולוגיים ( הגבלת גישה על פי הרשאות , חומת אש, אנטי וירוס)  וארגוניים  ( סביבה מאובטחת , ביקורת והדרכות עובדים ) נאותים בהתאם לסטנדרטים המקובלים בשוק על מנת להגן על המידע השמור אצלנו ואצל נותני השירות שלנו, וכדי לצמצם סיכונים לגניבה, נזק, אובדן של מידע או גישה או שימוש לא מורשים במידע.
        • 2. עם זאת, חשוב שתהיה מודע לכך שללא תלות באמצעי האבטחה הננקטים, כיום לא ניתן לאבטח מידע באופן מוחלט ובהתאם, עתיד מדיקל אינה יכולה להבטיח הגנה אבסולוטית למידע שמאוחסן אצלה או בידי נותני השירות שלה מפני כל תקלה, פריצה, חדירה או סוגים אחרים של שימוש אחר לרעה.
        • 3. בנוסף על האמור לעיל, מאחר וניהול הטיפול בקהילה מושתת ברובו על מערכות ממוחשבות ועל גישה מרחוק למידע ולקבלת שירות (באמצעות אינטרנט, מכשירים סלולאריים וכיו"ב), ומתוך הכרה בחשיבות שיתוף המטופל בהליך הטיפול הרפואי ובשמירת סודיות המידע הרפואי אודותיו, אנו מבקשים להמליץ למטופל על פעולות שכדי לעשות, גם על ידי המטופל, במחשב נייח או נייד או האמצעי הסלולרי הפרטי של המטופל על מנת לוודא על שמירת הפרטיות ומניעת זליגת מידע רפואי אישי.
        • 4. המלצות אבטחה בצד המטופל :  
        • 5. שימוש בסיסמת גישה אישית למחשב:
 
          • a. על הסיסמה להיות מורכבת מספרות אותיות ( קטנות וגדולות)  ועדיף לשלב גם תו מיוחד כמו $ או #
          • b. החלפת סיסמה מעת לעת
          • c. ביטול אופציית "שמירת סיסמאות אוטומטית" במחשב האישי.
          • d. התקנת תוכנות ייעודיות למטרת יישום אבטחת מידע במחשב האישי, כגון: אנטי וירוס – Anti-Virus, "חומת אש" (Firewall); הצפנת מידע (הצפנת כל נתוני הדיסק הקשיח או הצפנה של ספריות/קבצים ספציפיים).
          • e. אתרים/פורומים חברתיים – אף שמדובר באפיקים שמטרתם לתת שירות / לספק מידע רפואי כללי, מתבססים ומנוהלים על-גבי פלטפורמות חיצוניות לעתיד מדיקל. לדוגמא :  . Facebook בפלטפורמות אילו הגנת פרטיות המידע ואבטחתו מתבססת על מדיניות האתר ועל יכולתו של המשתמש באתר לממש מדיניות זו. קבוצת עתיד מדיקל כקבוצת רפואית רואה חשיבות לספק מענה למטופליה גם במדיות פופולריות אלה אך יחד עם זאת, היא אינה מנהלת שירות במדיות אלה, ולכן פונה להזהיר את הגולשים לבל יחשפו מידע אישי/רגיש.
 
          • f. מומלץ לבחון היטב את השימוש בפלטפורמות אלה, לרבות הבנה מתי המידע המועלה חשוף לכל צופה אלא אם הוגדר אחרת על-ידי הגולש כמו ב Facebook  ומתי לא ניתן להגדרת חשיפה  כמו למשל בפורומים למיניהם, בהם בדרך-כלל ההשתתפות הינה ללא זיהוי.
 
      • iii. היכן ולכמה זמן המידע נשמר?
 
        • 1. המידע הנוגע למטופל נשמר במערכות המידע של עתיד מדיקל על פי דין.
        • 2. חברת קליניקליקס שומרת את המידע במערכת הטיפולוג כל עוד החברה נמצאת בקשר של נותן שרות לעתיד מדיל ו\או לרופא מטעם עתיד מדיקל. חברת קליניקליקס יכולה לגשת אל החומר הרפואי השמור על מנת לספק לנו שירותים מסוימים והכול בהתאם לדרישות הדין.  במידה ויסתיים הקשר בין חברת קליניקליקס לבין עתיד מדיקל כקבוצה או במידה ורופא החליט לעזור את הקבוצה, המידע יילקח ע"י עתיד מדיקל או הרופא הדובר ממערכות קליניקליקס ויעבור לחזקתו ולשמירה על ידו.
        • 3. נותני השירות אחרים הקשורים עם עתיד מדיקל עשויים להחזיק במידע רפואי או לקבל גישה אליו על מנת לספק לנו שירותים מסוימים והכול בהתאם לדרישות הדין.
        • 4. אם יש לך שאלות לגבי מדיניות שמירת המידע שלנו, באפשרותך ליצור איתנו קשר בדוא"ל  info@atidmedical.co.il
        • 5. משך השמירה של חומר רפאי היא לפחות ל 7 שנים מביקור אחרון או על פי הדין.
        • 6. דיסק הדמיה שנמסר למטפל של עתיד מדיקל ישמר כמדיה נפרדת ( לא אלקטרונית ). הדיסק ישמר עד לביצוע ניתוח ויימסר חזרה לאחר הניתוח.
      • iv. כיצד אנו משתמשים בטכנולוגיות ניטור?
 
      • v. באתר עתיד מדיקל אנחנו משתמשים בעוגיות ובטכנולוגיות דומות אחרות כמו פיקסלים וטכנולוגיות נוספות (להלן ביחד "Cookie"). כדי להפעיל ולשפר את האתר, למדוד את הקהל באתר, לשפר את החוויה של המשתמש ולספק תוכן אשר עשוי להתאים לתחומי עניין של המשתמשים על סמך פעילויות הגלישה והפעולות של המשתמשים באתר. לדוגמא, קבצי Cookie מכילים מידע כגון הדפים שהמשתמשים צפו באתר, פרק הזמן בו המשתמשים ביקרו באתר, מהיכן הגיעו המשתמשים לאתר, קטעים ומידע שהמשתמשים צפו בהם באתר ועוד.
 
      • vi. גוגל אנליטיקס: אנו משתמשים בכלי הניתוח של Google Analytics, שבאמצעותם אנו אוספים נתונים כגון תדירות ביקוריך באתר עתיד מדיקל, העמודים שבהם צפית ואתרים חיצוניים שבהם ביקרת במקביל או לפני שהתחברת לאתר עתיד מדיקל לרבות על ידי מעקב אחר תנועות עכבר, הקלדה ואינטראקציות דומות. אנו נמנעים מלשלב את הנתונים שנאספו באמצעות Google Analytics עם מידע שמאפשר לזהות גולש או משתמש מסוים. היכולת של Google לשתף ולהשתמש בנתונים שנאספו על ידי Google Analytics לגבי ביקורים באתר עתיד מדיקל מוגבלת בתנאי השימוש של Google Analytics ומדיניות הפרטיות של Google. למידע נוסף על האופן שבו Google אוספת ומעבדת מידע בקשר עם Google Analytics, ניתן לראות כאן: https://policies.google.com/privacy?hl=iw
      • vii. ניתן להימנע ולא לאשר קבלת . Cookies כדי להימנע מכך ניתן לבצע שינוי בהגדרות בדפדפן Google הפרטי של המשתמש.
 
    • d. למי המידע יימסר?
 
      • i. לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות ואבטחת מידע זו, ייתכן שנמסור מידע הנוגע למטופל של עתיד מדיקל לצדדים שלישיים ונמענים אחרים, כמתואר מטה:
        • 1. נותני שירות אבחון ומעבדות : עתיד מדיקל מסתייעת במעבדות פתולוגיה וציטולוגיה חיצוניים וצדדים שלישיים שונים המספקים לנו פתרונות אבחון שמשלימים את שירותינו או תומכים בטיפול הרפואי של מטופל.
        • 2. נותני השירות עשויים לקבל גישה למידע הנוגע למטופל בהתאם לשירות שהם נותנים ולמטרה הספציפית שלשמה התקשרנו עמם, והם יהיו רשאים להשתמש במידע זה אך ורק למטרה זו.
        • 3. שיתוף מידע עם מבטחים : על מנת לספק את השירותים, עתיד מדיקל משתפת עם חברות הביטוח וקופות החולים  (להלן מבטחים) מידע הנוגע למטופלים המבוטחים במסגרתם ו/או למי שיעוץ לדעת רפואית נוספת ו\או הערכה רפואית הוזמנה עבורם על ידי המבטחים (שם, ת"ז, טלפון, מייל ומידע רפואי שהוזן כטקסט חופשי), לפי העניין.
        • 4. גופים ציבוריים: אם המטופל הוא נבדק מטעם גוף ציבורי כגון גופי ביטחון או במסגרת תביעה רפואית כל שהיא לדוגמא ביטוח לאומי, עתיד מדיקל עשויה למסור להם מידע בנוגע למטופל (כגון שם מלא, מספר תעודת זהות ונתונים רפואיים ) והכל על פי הנהוג והנדרש בחוק או לפי בקשה מפורשת וחתומה מהמטופל.
        • 5. ציות להוראות הדין ובתי המשפט: במקרים בהם נדרש על פי חוק, עתיד מדיקל עשויה למסור מידע הנוגע למטופל לרשויות מוסמכות וגורמי אכיפה או להעניק להם גישה אליו, לאחר שתימסר למטופל על כך הודעה מוקדמת או בלעדיה, כתלות בדין החל עלינו בנסיבות העניין (לרבות מכוח כל מנגנון דיווח שנקבע בתיאום עם רשות מוסמכת, בכפוף לדין) – אם נסבור בתום לב כי:
          • a. חלה על עתיד מדיקל חובה חוקית לעשות כן למשל, מכוח צו שיפוטי או דרישה  מחייבת של רשות מוסמכת.
          • b. הדבר נדרש לטובת חקירה אפידמיולוגית לשם הגנת הציבור ע"י גורמי הבריאות בישראל ( ע"פ חוק בריאות העם 1940 סעיף 20 ח' (ג) )
 
 
  • 6. בקרת המטופל על פרטיותו:
 
    • a. לא חלה על מטופל כל חובה חוקית למסור לעתיד מדיקל מידע הנוגע אליו, ומסירתו תלויה ברצונו ובהסכמתו, אך בלעדיו עתיד מדיקל לא תוכל לתת לפונה גישה לשירותים ולספק טיפול מיטבי בפועל, או להציע חווית שימוש באתר עתיד מדיקל. בהתאם, אם הפונה \ מטופל אינו  מסכים לאמור במסמך זה, או שהוא מתנגד לכך שעתיד מדיקל  (לרבות נותני השירות מטעמה, כמפורט בסעיף  5f) תעבד מידע הנוגע אליו, יש להימנע משימוש בשירותים, לרבות גלישה באתר עתיד מדיקל או כל שימוש אחר.
 
      • i. כיצד ניתן לממש את זכויות ביחס למידע?
        • 1. אם מטופל מבקש לממש את זכויותיו לפי דין ולעיין במידע הנוגע אליו ששמור אצלנו, ובמקרה המתאים לבקש שנתקן או נמחק מידע כאמור, יש באפשרותו לעשות כן באמצעות בפנייה לדוא"ל  info@atidmedical.co.il
        • 2. במקרה הצורך, ייתכן שנבקש למסור פרטים ומסמכים נוספים או לנקוט פעולות נוספות כדי שנוכל לאמת את זהות הפונה ולוודא שמידע ייחשף רק בפני מי שאליו הוא נוגע. אימות זה עשוי לכלול הצגת אמצעי זיהוי.
        • 3. פרטים ומסמכים נוספים כאמור, וכן התכתובת מולנו בנוגע לבקשה כזו, יישמרו אצלנו לצרכים משפטיים (כגון תיעוד של אימות זהות המבקש לעיין במידע)
        • 4. יובהר שהזכויות שהדין מקנה לפונה במידע שנוגע אליו אינן מוחלטות. בהתאם, ייתכנו מצבים שבהם נהיה רשאים או מחויבים לסרב לספק  את המידע המבוקש, כולו או חלקו, בצירוף נימוקים כנדרש לפי דין.
        • 5. לתשומת הלב, במקרה שהמידע המבוקש מעובד על ידי עתיד מדיקל  עבור חברת ביטוח או גוף בטחוני או כל גוף אחר על פי דין, עתיד מדיקל רשאית להעביר את בקשת הפונה אל מנהלי החשבון אצל אותו גוף כדי שינחו אותה כיצד לנהוג בבקשה בהתאם לכתב ויתור הסודיות שנחתם אצל אותו גוף.  
 
  • 7. שינויים ואכיפה
 
    • a. שינויים במדיניות הגנת הפרטיות, דרך קבלת החלטות על שינוי ואופן פרסום השינויים
 
      • i. שינויים במדיניות יבוצעו בהתאם לשינויים בחוק הגנת הפרטיות ובתקנותיו ו/או כל הוראת חוק רלבנטית אחרת, ככל שיהיו, ובהתאם לשינויים המתבצעים בקבוצת עתיד מדיקל ו/או הנחיות רגולטוריות בנושא מעת לעת, ויפורסמו בהתאם.
      • ii. כל שינוי כאמור מובא לידיעת הגורמים הנוגעים בדבר, ובמידת הצורך נעשית פניית לכל משתמשי עתיד מדיקל במסגרת עדכון נוהל, לרבות, לפי הצורך, עדכון מסמך זה באתר האינטרנט של עתיד מדיקל.
 
      • iii. נושאים הקשורים לאתיקה רפואית ידונו מעת לעת ועל פי צורך במסגרת דירקטוריון עתיד מדיקל וככל שיהיו החלטות לשינוי מדיניות הן יפורסמו בקרב משתמשי עתיד מדיקל ובאתר הקבוצה להלן .
      • iv. נושאים הקשורים לרשומה רפואית, החיסיון הרפואי וצנעת הפרט, ידונו מעת לעת ועל פי צורך במסגרת דירקטוריון עתיד מדיקל וככל שיהיו החלטות לשינוי מדיניות הן יפורסמו בקרב משתמשי עתיד מדיקל ובאתר הקבוצה להלן .
      • v. קישורים לאתרים חיצוניים: אף שהשירותים שלנו עשויים לכלול קישורים לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים כגון מעבדות או חברות ביטוח, עתיד מדיקל אינה אחראית לאופן שבו צדדים שלישיים נוהגים במידע הנוגע אליך.
      • vi. שירותים חיצוניים כאמור וכל מידע שעשוי להימסר או להיות  מעובד באמצעותם, כפופים למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אותם שירותים חיצוניים, ולא למדיניות פרטיות זו.
      • vii. אנו מעודדים אותך לשים לב, לקרוא בעיון מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של אותם גורמים חיצוניים, ולוודא שהאמור בהם מוסכם עליך. מדיניות פרטיות זו חלה רק על השירותים של עתיד מדיקל  
 
  • 8. האחראי על אבטחת המידע במערכות המחשוב של קבוצת עתיד מדיקל
 
    • a. ממונה אבטחת המידע במערכות המחשוב כפוף להנחיותיו והוראותיו של מנכ"לית קבוצת עתיד מדיקל
    • b. דיווח על כל אירוע אבטחת מידע מידית לממונה.
    • c. אם אתה מבקש לבדוק את היבטי הגנת הפרטיות לגבי מידע הנשמר אודותיך בעתיד מדיקל או לפנות בכל נושא בקשר לכך או ליצור קשר עם אחראי אבטחת מידע בעתיד מדיקל באמצעות פניות למייל info@atidmedical .co.il
 
מדיניות הגנת הפרטיות
מדיניות זו פונה ומתייחסת לכלל המגדרים, ומנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והכוונה ללשון זכר ונקבה כאחד.