הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: כרמית וולק
אימיילvolkcarmit@gmail.com
כתובת למשלוח דואר:  עתיד מדיקל   פארק עתידים, בנין מס' 3 (בי"ח רפאל), תל אביב. 

נגישות בבית החולים

חניות נכים בפארק עתידים:

החניה ברחבי פארק עתידים הינה בחינם לרכב בעל תו נכה, אך רק כאשר בעל התו נוכח ברכב

 חניות נכים בבית החולים רפאל:

 קיימות 4 חניות נכים צמודות לבניין : 2 חניות בכניסה ללובי הראשי (בצידו הדרומי של בית החולים) ו 2 חניות בצידו הצפוני של בית החולים

 כניסה מונגשת לבית החולים:

בכניסה ללובי הראשי של בית החולים, קיימת רמפת גישה

 עמדות קבלה בלובי כניסה:

עמדה נגישה לכיסא גלגלים (דלפק קבלה מונמך).

כסאות גלגלים זמינים לשימוש מטופלנו ללא עלות.

צוות מאבטחים העומד לרשות המבקרים והמטופלים לסיוע ולווי בכל עת.

מכשיר עזר לשמיעה ודיבור  – לולאת השראה, (ניתן לקבל גם במחלקת טרום ניתוח)

 מעליות:

בבית החולים קיימות 2 מעליות לשימוש מבקרים ומטופלים העובדות עפ"י תקן נגישות וכוללות פעמון, תאורה, הכוונה באמצעות קול.

 חדרי אשפוז:

הכניסה לחדרים גדולה ורחבה ומותאמת לכיסא גלגלים והן מצוידים במיטות מתכווננות.

חדרי השירותים בחדרים מונגשים באמצעות כניסה רחבה המותאמת למעבר כיסא גלגלים, מאחז יד, ואסלה נגישה.

 שירותים ציבוריים:

בכל קומה קיימים תאי שירותים מיוחדים המונגשים למתניידים בכיסאות גלגלים.

 סימון רצפתי:

לכל אורך הלובאים בבית החולים, מהכניסה בלובי הראשי, קיים סימון רצפתי לנגישות

 תרגום לשפת הסימנים:

בית החולים מקושר למערכת התרגום של המוקד לאוכלסיית כבדי השמיעה ודוברי שפת הסימנים, באמצעות מוקד קול הבריאות

 כניסת כלבי נחייה וכלבי עזר:

אנחנו מאפשרים את כניסתם של כלבי נחיה וכלבי עזר לכלל שטח בית החולים מלבד לאזורים המוגדרים כאזורי פעילות רפואית.

 
 
 
 עדכון תאריך הצהרה : 7.8.23