מדיניות פרטיות – אא"ג עתיד מדיקל בע"מ
עודכן לאחרונה: 23 בנובמבר 2025

1. מבוא

התנאים המפורטים להלן מציגים את עיקרי מדיניות הפרטיות הנהוגה על ידי אא"ג עתיד מדיקל בע"מ (להלן: "המרפאה", "אנחנו", "אנו" או "שלנו").

מדיניות זו חלה על אתר האינטרנט שבבעלות המרפאה ומופעל על ידה בכתובת https://atidmedical.co.il, וכן על השימוש במערכות הדיגיטליות לזימון תורים וליצירת קשר (לרבות הבוט בוואטסאפ ומערכת הזימון המקוונת) (להלן יחדיו: "האתר" או "השירותים הדיגיטליים").
בנוסף, מדיניות זו חלה על המידע הרפואי והאדמיניסטרטיבי הנאסף אודותיך במסגרת קבלת השירות הרפואי במרפאתנו (להלן יחד עם השירותים הדיגיטליים: "השירותים").
מטרת מדיניות זו היא לפרט את האופן שבו המרפאה, כבעלת השליטה במידע, אוספת ועושה שימוש במידע הנמסר לה או שנאסף על ידה במסגרת הגלישה והשימוש של המשתמש באתר, וכן במסגרת הטיפול הרפואי וההתקשרות עם המרפאה.
פעילות המרפאה בכל הנוגע לטיפול במידע אישי ורפואי מתבצעת בהתאם להוראות הדין בישראל, ובפרט בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות") שלאחר תיקון 13 והתקנות שהותקנו מכוחו, לרבות תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017 (״תקנות אבטחת מידע״), וכן בהתאם לחוק זכויות החולה, התשנ"ו-1996 ("חוק זכויות החולה"), וכללי האתיקה הרפואית, המסדירים בין היתר את חובת הסודיות הרפואית והשמירה על הרשומה הרפואית.
בעצם השימוש באתר, בשירותים הדיגיטליים או בקבלת השירות הרפואי, הנך מביע את הסכמתך המפורשת לכך שהמרפאה תעשה שימוש במידע אודותיך כמפורט במדיניות פרטיות זו. יש לראות במדיניות פרטיות זו חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש של האתר (להלן: "תנאי השימוש") ומהסכמי הטיפול עליהם תתבקש לחתום במרפאה, ולפיכך יש לקרוא את המסמכים בצוותא.
למעט אם ההקשר מחייב אחרת, מונחים שהוגדרו בתנאי השימוש ושלא הוגדרו באופן שונה במדיניות זו, יחולו כפי שהם גם לעניין מדיניות הפרטיות. הניסוח בלשון זכר במסמך זה נעשה מטעמי נוחות בלבד, והוא פונה ומתייחס לכל המגדרים באופן שווה; כל האמור בלשון יחיד מתייחס גם לרבים, ולהפך.

2. איזה מידע ייאסף אודותיך במסגרת הטיפול והשימוש בשירותים?

המידע שאנו אוספים, מעבדים ושומרים משתנה בהתאם לאופי השירות הרפואי שביקשת לקבל )ייעוץ, ניתוח או בדיקה(, והוא עשוי לכלול את סוגי המידע הבאים:
● פרטי זיהוי והתקשרות – שם מלא, מספר זהות, תאריך לידה, מין, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני ומספרי טלפון. פרטים אלו נדרשים לצורך פתיחת תיק רפואי, זיהוי חד-ערכי (בין היתר מול קופות החולים וחברות הביטוח), משלוח זימונים והודעות תפעוליות. כמו כן, נאסוף מידע על השיוך לקופת החולים (לצורך הפניות והתחייבויות).
● מידע רפואי בעל רגישות מיוחדת (או "הרשומה הרפואית") – זהו ליבת המידע הנאסף לצורך הטיפול בך.

המידע כולל:

o מידע קליני. בכלל זה סיכומי ביקור, אבחנות רפואיות, היסטוריה רפואית (אנמנזה), רגישויות לתרופות ומזון, רשימת תרופות קבועה ומידע אודות הרגלי חיים (כגון עישון) הרלוונטיים לטיפול או לניתוח.
o תוצאות בדיקות. בכלל זה פענוחים של בדיקות דימות (כגון CT, MRI, US), תוצאות בדיקות מעבדה ודו"חות פתולוגיה/ציטולוגיה (ביופסיות).
o מידע כירורגי. במידה ועברת פרוצדורה או ניתוח במסגרת המרפאה, ייאסף תיעוד מלא של מהלך הניתוח, דו"חות הרדמה ומעקב לאחר ניתוח.
o מדיה פיזית. דיסקים (CD) של בדיקות דימות הנמסרים פיזית לרופא (אלו נשמרים בנפרד מהתיק הממוחשב).

● מידע ביטוחי וכיסוי לתשלום – נתונים הנדרשים להסדרת התשלום עבור הטיפול, לרבות קיומם של ביטוחי בריאות פרטיים )לצורך אישור ניתוחים וייעוצים(, אישורי זכאות )"התחייבות" / טופס 17( מקופות החולים וסטטוס תביעות רפואיות הקשורות לטיפול המוענק במרפאה.
● מידע פיננסי ואמצעי תשלום – במקרה של תשלום ישיר, אנו עשויים לעבד פרטי כרטיס אשראי. יובהר כי פרטי האשראי המלאים אינם נשמרים במערכות המרפאה, אלא מועברים ומעובדים באופן מאובטח ומוצפן (Tokenization) על ידי ספקי סליקה חיצוניים מורשים (בהתאם לתקן PCI-DSS), לצורך חיוב בגין הביקורים או הטיפולים.
● מידע טכני ונתוני שימוש (Digital Footprint) – בעת השימוש באתר האינטרנט, במערכת זימון התורים המקוונת ("אודורו") או בבוט הוואטסאפ, נאספים נתונים טכניים באופן אוטומטי, לרבות כתובת ה-IP, סוג המכשיר, הדפדפן ונתוני גלישה סטטיסטיים (באמצעות כלי ניתוח כגון Google Analytics ועוגיות). מידע זה משמש אותנו לשיפור חווית השירות, אבטחת מידע וניתוח תקלות.
● תיעוד התקשרויות – תיעוד של האינטראקציה בינך לבין המרפאה, לרבות תכתובות דואר אלקטרוני, הודעות וואטסאפ (הנשמרות במערכת ה-CRM) וסיכומי שיחות טלפון עם מתאמות השירות, וזאת לצורך רצף טיפולי, בקרה ושיפור השירות.

מדיניות פרטיות – אא"ג עתיד מדיקל בע"מ

עודכן לאחרונה: 23 בנובמבר 2025

1. מבוא

התנאים המפורטים להלן מציגים את עיקרי מדיניות הפרטיות הנהוגה על ידי אא"ג עתיד מדיקל בע"מ
(להלן: "המרפאה", "אנחנו", "אנו" או "שלנו").

מדיניות זו חלה על אתר האינטרנט שבבעלות המרפאה ומופעל על ידה בכתובת
https://atidmedical.co.il,
וכן על השימוש במערכות הדיגיטליות לזימון תורים וליצירת קשר (לרבות הבוט בוואטסאפ ומערכת הזימון המקוונת)
(להלן יחדיו: "האתר" או "השירותים הדיגיטליים").

בנוסף, מדיניות זו חלה על המידע הרפואי והאדמיניסטרטיבי הנאסף אודותיך במסגרת קבלת השירות הרפואי
במרפאתנו (להלן יחד עם השירותים הדיגיטליים: "השירותים").

מטרת מדיניות זו היא לפרט את האופן שבו המרפאה, כבעלת השליטה במידע, אוספת ועושה שימוש במידע הנמסר לה
או שנאסף על ידה במסגרת הגלישה והשימוש של המשתמש באתר, וכן במסגרת הטיפול הרפואי וההתקשרות עם המרפאה.

פעילות המרפאה בכל הנוגע לטיפול במידע אישי ורפואי מתבצעת בהתאם להוראות הדין בישראל, ובפרט בכפוף להוראות
חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות") לאחר תיקון 13 והתקנות שהותקנו מכוחו, לרבות תקנות
הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017 ("תקנות אבטחת מידע"), וכן בהתאם לחוק זכויות החולה, התשנ"ו-1996
("חוק זכויות החולה"), וכללי האתיקה הרפואית, המסדירים בין היתר את חובת הסודיות הרפואית והשמירה על הרשומה הרפואית.

בעצם השימוש באתר, בשירותים הדיגיטליים או בקבלת השירות הרפואי, הנך מביע את הסכמתך המפורשת לכך שהמרפאה
תעשה שימוש במידע אודותיך כמפורט במדיניות פרטיות זו. יש לראות במדיניות פרטיות זו חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש
של האתר (להלן: "תנאי השימוש") ומהסכמי הטיפול עליהם תתבקש לחתום במרפאה, ולפיכך יש לקרוא את המסמכים בצוותא.

למעט אם ההקשר מחייב אחרת, מונחים שהוגדרו בתנאי השימוש ושלא הוגדרו באופן שונה במדיניות זו, יחולו כפי שהם גם
לעניין מדיניות הפרטיות. הניסוח בלשון זכר במסמך זה נעשה מטעמי נוחות בלבד, והוא פונה ומתייחס לכל המגדרים באופן
שווה; כל האמור בלשון יחיד מתייחס גם לרבים, ולהפך.

2. איזה מידע ייאסף אודותיך במסגרת הטיפול והשימוש בשירותים?

המידע שאנו אוספים, מעבדים ושומרים משתנה בהתאם לאופי השירות הרפואי שביקשת לקבל (ייעוץ, ניתוח או בדיקה),
והוא עשוי לכלול את סוגי המידע הבאים:

  • פרטי זיהוי והתקשרות – שם מלא, מספר זהות, תאריך לידה, מין, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני
    ומספרי טלפון. פרטים אלו נדרשים לצורך פתיחת תיק רפואי, זיהוי חד-ערכי (בין היתר מול קופות החולים וחברות הביטוח),
    משלוח זימונים והודעות תפעוליות. כמו כן, נאסוף מידע על השיוך לקופת החולים (לצורך הפניות והתחייבויות).
  • מידע רפואי בעל רגישות מיוחדת ("הרשומה הרפואית") – זהו ליבת המידע הנאסף לצורך הטיפול בך. המידע כולל:
    • מידע קליני – בכלל זה סיכומי ביקור, אבחנות רפואיות, היסטוריה רפואית (אנמנזה), רגישויות לתרופות
      ומזון, רשימת תרופות קבועה ומידע אודות הרגלי חיים (כגון עישון) הרלוונטיים לטיפול או לניתוח.
    • תוצאות בדיקות – בכלל זה פענוחים של בדיקות דימות (כגון CT, MRI, US), תוצאות בדיקות מעבדה
      ודו"חות פתולוגיה/ציטולוגיה (ביופסיות).
    • מידע כירורגי – במידה ועברת פרוצדורה או ניתוח במסגרת המרפאה, ייאסף תיעוד מלא של מהלך הניתוח,
      דו"חות הרדמה ומעקב לאחר ניתוח.
    • מדיה פיזית – דיסקים (CD) של בדיקות דימות הנמסרים פיזית לרופא (אלו נשמרים בנפרד מהתיק הממוחשב).
  • מידע ביטוחי וכיסוי לתשלום – נתונים הנדרשים להסדרת התשלום עבור הטיפול, לרבות קיומם של ביטוחי בריאות
    פרטיים (לצורך אישור ניתוחים וייעוצים), אישורי זכאות ("התחייבות" / טופס 17) מקופות החולים וסטטוס תביעות רפואיות
    הקשורות לטיפול המוענק במרפאה.
  • מידע פיננסי ואמצעי תשלום – במקרה של תשלום ישיר, אנו עשויים לעבד פרטי כרטיס אשראי. יובהר כי פרטי האשראי
    המלאים אינם נשמרים במערכות המרפאה, אלא מועברים ומעובדים באופן מאובטח ומוצפן (Tokenization) על ידי ספקי סליקה
    חיצוניים מורשים (בהתאם לתקן PCI-DSS), לצורך חיוב בגין הביקורים או הטיפולים.
  • מידע טכני ונתוני שימוש (Digital Footprint) – בעת השימוש באתר האינטרנט, במערכת זימון התורים המקוונת
    ("אודורו") או בבוט הוואטסאפ, נאספים נתונים טכניים באופן אוטומטי, לרבות כתובת ה-IP, סוג המכשיר, הדפדפן ונתוני גלישה
    סטטיסטיים (באמצעות כלי ניתוח כגון Google Analytics ועוגיות). מידע זה משמש אותנו לשיפור חוויית השירות, אבטחת מידע
    וניתוח תקלות.
  • תיעוד התקשרויות – תיעוד של האינטראקציה בינך לבין המרפאה, לרבות תכתובות דואר אלקטרוני, הודעות וואטסאפ
    (הנשמרות במערכת ה-CRM) וסיכומי שיחות טלפון עם מתאמות השירות, וזאת לצורך רצף טיפולי, בקרה ושיפור השירות.

ככלל, לא חלה עליך חובה חוקית למסור את המידע האישי למאגרי המרפאה, ומסירתו תלויה ברצונך ובהסכמתך. עם זאת, חשוב
לדעת כי לצורך קבלת טיפול רפואי, אבחון או ייעוץ, נדרש שתמסור את המידע הרפואי המלא והמדויק. ללא קבלת המידע
(היסטוריה רפואית, רגישויות, תרופות וכו'), הצוות הרפואי לא יוכל להעניק לך טיפול בטוח ומקצועי, והדבר עלול לסכן את בריאותך.
כמו כן, חוק זכויות החולה מחייב את הרופא לנהל רשומה רפואית מלאה ומדויקת, וזו נסמכת על המידע שתמסור.

בנוסף, לצורך זיהוי ודאי (למניעת טעויות רפואיות) ולצורך הסדרת התשלום מול גורמים מממנים (קופות החולים/חברות ביטוח),
אנו נדרשים על פי נהלי משרד הבריאות והסכמים חוזיים לאסוף פרטי זיהוי ופרטי ביטוח. לפיכך, אף שמסירת המידע תלויה
בהסכמתך, אי-מסירת הפרטים, כולם או חלקם, תמנע מהמרפאה את האפשרות להעניק לך את הטיפול הרפואי המבוקש, לקבוע לך תור
או לבצע פרוצדורה רפואית.

3. האם ובאילו תנאים יימסר המידע לצדדים שלישיים?

השמירה על סודיות המידע הרפואי והפרטיות שלך היא ערך עליון עבורנו. אנו מתחייבים שלא לסחור במידע אישי אודותיך
ולא להעבירו לצדדים שלישיים, למעט לגורמים המפורטים להלן ולמטרות הבאות בלבד ("הצורך לדעת" במסגרת הטיפול):

  • ספקים רפואיים משלימים (מעבדות ומכונים) – העברת דגימות או מידע למעבדות פתולוגיה, ציטולוגיה ומכוני דימות
    חיצוניים לצורך פענוח בדיקות, קבלת אבחנה וקביעת המשך טיפול. העברה זו חיונית לצורך מתן השירות הרפואי.
  • חברות ביטוח וקופות חולים (גורמים מממנים) – העברת המידע הנדרש לקופת החולים בה אתה חבר או לחברת הביטוח
    המבטחת אותך, וזאת לצורך אימות זכאות (טופס 17), קבלת אישור לביצוע ניתוחים/פרוצדורות, הסדרת תשלומים וטיפול
    בתביעות שיפוי.
  • גופים ציבוריים (ביטוח לאומי / גופי ביטחון) – אם הנך נבדק מטעם גוף ציבורי (כגון משרד הביטחון) או במסגרת תביעה
    רפואית כלשהי (כגון ועדה של הביטוח הלאומי), המרפאה עשויה למסור להם מידע רלוונטי בנוגע אליך (שם, ת"ז ונתונים רפואיים),
    והכול על פי הנהוג והנדרש בחוק או לפי בקשה מפורשת וחתומה (ויתור סודיות) מטעמך.
  • גורמים מטפלים אחרים (רצף טיפולי) – העברת מידע לרופא המשפחה שלך, לרופאים יועצים או לבית חולים (במקרה של
    הפניה למיון או צורך באשפוז), וזאת לשם שמירה על רצף טיפולי תקין.
  • ספקי שירותים טכנולוגיים ומעבדי מידע – צדדים שלישיים המספקים למרפאה את התשתית התפעולית, לרבות:
    חברת "קליניקליקס" (מערכת התיק הרפואי "טיפולוג"), מערכת זימון התורים ("אודורו"), שירותי ענן וגיבוי, שירותי סליקת אשראי
    ושירותי מזכירות/מוקד, וזאת תחת התחייבויות סודיות ואבטחת מידע קפדניות.
  • בהסכמתך או לבקשתך – כל מידע שיימסר בהתאם להסכמתך המפורשת בכתב (ויתור סודיות), למשל לצורך העברת תיק
    רפואי לעורך דין או לבני משפחה.
  • צו שיפוטי, ציות לחוק וחריגים לחובת הסודיות – המרפאה מחויבת לשמירה על סודיות רפואית. לפיכך, מסירת מידע לרשויות
    תיעשה אך ורק בנסיבות בהן קיימת חובה חוקית המחייבת אותנו לעשות כן, וזאת בהתאם לחריג הקבוע בסעיף 20(א)(2)
    לחוק זכויות החולה. במסגרת זו, המידע יימסר אך ורק אם חלה עלינו חובה על פי דין למסרו, כגון במענה לצו שיפוטי מחייב,
    או מכוח חובת הדיווח למשרד הבריאות על מחלות מידבקות לפי תקנה 2 לתקנות בריאות העם (הודעות על מחלות מידבקות),
    התשכ"א-1961.
  • הליכים משפטיים – בכל מחלוקת, טענה, תביעה (לרבות תביעת רשלנות רפואית), דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו,
    בינך לבין המרפאה או מי מטעמה.
  • שינוי מבני – במקרה של מיזוג פעילות המרפאה עם גוף רפואי אחר, ובלבד שמקבל המידע יקבל על עצמו את הוראות מדיניות
    פרטיות זו ואת הוראות החיסיון הרפואי.

בנוסף לגורמים המנויים לעיל, המרפאה רשאית להעביר לצדדים שלישיים (לרבות גופי מחקר רפואי) מידע מצרפי (אגרגטיבי)
וסטטיסטי שאינו מזהה אותך אישית ושעבר התממה (Anonymization), וזאת לצרכי מחקר רפואי, סטטיסטיקה, שיווק ושיפור
השירותים הרפואיים.

בכל הנוגע להעברת מידע לקופות החולים ולחברות הביטוח, מובהר כי גופים אלו פועלים כבעלי שליטה במאגרי מידע עצמאיים,
והשימוש שהם עושים במידע כפוף למדיניות הפרטיות שלהם, לנהלים הרגולטוריים החלים עליהם ולאחריותם הבלעדית.

4. דיוור ישיר, הודעות שיווקיות ותקשורת שירותית

בכפוף להסכמתך המפורשת ובהתאם להוראות הדין (לרבות הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982
והוראות חוק הגנת הפרטיות), המרפאה עשויה לעשות שימוש בפרטי הקשר שמסרת, לרבות כתובת הדואר האלקטרוני ומספר
הטלפון הנייד, על מנת לשלוח אליך מדי פעם מידע רפואי רלוונטי, ניוזלטרים בנושאי בריאות, עדכונים על שירותים חדשים במרפאה,
או ברכות לחגים. פניות אלו עשויות להתבצע באמצעות הודעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), הודעות וואטסאפ (WhatsApp),
או חיוג טלפוני, והן עשויות להיות מותאמות אישית (דיוור ישיר).

חשוב להבחין בין דיוור שיווקי לבין הודעות תפעוליות החיוניות לטיפול הרפואי. גם אם בחרת שלא לקבל דברי פרסומת, המרפאה
תמשיך לשלוח אליך הודעות שירות ותפעול החיוניות לניהול הטיפול בך, כגון:

  • תזכורות ואישורי הגעה לתורים (באמצעות מערכת "אודורו" או בוט וואטסאפ).
  • הנחיות רפואיות לקראת ניתוח או בדיקה (צום, הפסקת תרופות וכו').
  • הודעות על קבלת תשובות בדיקה (כגון "תשובתך מוכנה, נא צור קשר").
  • עדכונים דחופים (כגון ביטול תור עקב מחלת רופא).

הודעות אלו נשלחות כחלק מחובת הטיפול והשירות של המרפאה כלפיך ואינן בגדר "דבר פרסומת".

בכל עת עומדת לך הזכות לבטל את הסכמתך לקבלת פניות שיווקיות ודיוור ישיר ("זכות הסירוב"). תוכל לעשות זאת בקלות
ובחינם על ידי לחיצה על קישור "הסרה" המופיע בגוף הדיוור, באמצעות שליחת הודעת סירוב חוזרת ("הסר" ב-SMS/וואטסאפ),
או על ידי פנייה ישירה למוקד השירות של המרפאה בדוא"ל. עם קבלת בקשתך, המרפאה תחדל משלוח תוכן שיווקי אליך,
אך פרטיך ימשיכו להישמר במאגר המידע לצורך ניהול הטיפול הרפואי השוטף וההודעות התפעוליות כאמור.

5. העברת מידע מחוץ לגבולות ישראל

המרפאה עשויה להעביר מידע אודותיך (לרבות מידע רפואי) אל מחוץ לגבולות מדינת ישראל. העברה זו מתבצעת כחלק בלתי נפרד
מהתפעול השוטף של המרפאה, ובעיקר לצורכי:

  • אחסון וגיבוי – שמירת התיק הרפואי והנתונים המנהליים בשרתי ענן מאובטחים (Cloud) של ספקים בינלאומיים מובילים.
  • תקשורת – ניהול תכתובות דואר אלקטרוני ויומנים באמצעות פלטפורמות גלובליות (כגון Gmail של Google או שירותי
    Microsoft), וכן שימוש בפלטפורמות מסרים כגון WhatsApp.

ייתכן שהחוקים הנוגעים לאבטחת מידע והגנת הפרטיות במדינות היעד (לרבות בארצות הברית או במדינות האיחוד האירופי)
יהיו שונים מאלו הנהוגים בישראל. עם זאת, המרפאה מתחייבת כי כל העברה כזו תתבצע בכפוף להוראות תקנות הגנת הפרטיות
(העברת מידע אל מאגרי מידע שבחוץ לגבולות המדינה), התשס"א-2001.

המרפאה פועלת מול ספקים טכנולוגיים המצהירים על עמידה בתקני אבטחת מידע מחמירים (כגון תקן ISO 27001 ותקן
ISO 27799 לניהול אבטחת מידע בבריאות) ובדרישות רגולטוריות בינלאומיות (כגון תקנות ה-GDPR). אנו נוקטים בצעדים
הנדרשים כדי להבטיח שהמידע הרפואי שלך יזכה לרמת הגנה נאותה, בין אם באמצעות הסתמכות על "מדינות מוכרות" המבטיחות
רמת הגנה נאותה (כגון מדינות ה-GDPR), ובין אם באמצעות מנגנונים חוזיים מול הספקים המבטיחים עמידה בסטנדרטים של
אבטחת מידע רפואי.

בעצם קבלת השירות הרפואי במרפאה ושימוש בערוצי התקשורת הדיגיטליים שלנו (כגון שליחת מייל למרפאה), הנך מודע לכך
שהמידע עשוי להישמר בשרתים המצויים מחוץ לישראל, ואתה מביע את הסכמתך המפורשת לכך לצורך המטרות המפורטות
במדיניות זו.

6. טכנולוגיות איסוף מידע, עוגיות (Cookies) וניטור

אתר המרפאה ומערכות זימון התורים עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies), תגיות (Tags), פיקסלים (Pixels) וטכנולוגיות
דומות (להלן יחדיו: "עוגיות") לצורך תפעולם השוטף והתקין, וכן לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בהם, אימות פרטים,
אבטחת מידע והתאמת השירות להעדפותיך.

עוגיות הן קובצי טקסט קטנים המוצבים על גבי המכשיר שלך בעת הביקור באתר. חלק מהעוגיות נמחקות עם סגירת הדפדפן
("עוגיות זמניות", המשמשות למשל לשמירת רצף בעת זימון תור) ואחרות נשמרות על גבי המכשיר שלך ("עוגיות קבועות",
המשמשות למשל לזיהוי בכניסה חוזרת). העוגיות מכילות מידע מגוון כגון הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר
והפעולות שביצעת.

אנו משתמשים הן בעוגיות פנימיות (First Party) והן בעוגיות של צדדים שלישיים (Third Party). השימוש בעוגיות צד שלישי כפוף
למדיניות הפרטיות של אותם ספקים. להלן פירוט הכלים המרכזיים בהם נעשה שימוש באתר המרפאה:

שם השירות / הטכנולוגיההסבר ושימוש במידעקישור למדיניות הפרטיות
WordPress & Elementorעוגיות מערכת הנדרשות לתצוגה תקינה של האתר, אבטחת הגלישה (Firewall) וניווט בין דפים.מדיניות הפרטיות של Elementor / WordPress
CleanTalk (Security Firewall)עוגיות לזיהוי ומניעת גישה של בוטים זדוניים וספאם לאתר המרפאה.מדיניות הפרטיות של CleanTalk
CommBoxרכיב הצ'אט/וואטסאפ באתר. העוגיות משמשות לזיהוי המשתמש ושמירת רצף השיחה מול המרפאה.מדיניות הפרטיות של CommBox
מערכת זימון תורים ("אודורו")עוגיות המשמשות את מערכת הזימון החיצונית לצורך ניהול תהליך קביעת התור וזיהוי המטופל.תנאי השירות של Odoro
Google Tag Manager & Google Analyticsניתוח דפוסי שימוש באתר באופן אנונימי וסטטיסטי (כמות מבקרים, מקורות הגעה). המידע נאסף ללא זיהוי אישי ישיר.מדיניות הפרטיות של Google

ניתן לנהל, להגביל או לחסום את השימוש ב-Cookies ובטכנולוגיות מעקב אחרות דרך הגדרות הדפדפן שלך, או באמצעות כלים
ייעודיים כגון YourOnlineChoices או Ghostery, על אחריותך בלבד.

תשומת ליבך כי חסימה או הגבלה של טכנולוגיות מסוימות עלולה לפגוע בפונקציונליות האתר ובשירותים המוצעים בו, כולם או חלקם.
כך למשל, חסימת עוגיות הקשורות למערכת "אודורו" תמנע ממך את האפשרות לזמן תור באופן מקוון. יובהר כי ביצוע שינויים אלו
בהגדרות וההשלכות הנובעות מכך הינם באחריותך בלבד.

7. קישורים לאתרים חיצוניים ושירותי צד שלישי

האתר, מערכת זימון התורים והתקשורת הדיגיטלית שלנו עשויים להכיל קישורים (Links) המפנים לאתרים ולשירותים חיצוניים
ברשת האינטרנט. אלו עשויים לכלול קישורים לאתרי קופות החולים, אתרי חברות הביטוח, פורטלים של מעבדות ומכונים חיצוניים
(לצפייה בתוצאות), וכן קישורים לדפים של המרפאה ברשתות החברתיות.

מובהר בזאת כי אתרים אלו אינם מופעלים על ידי המרפאה, הם נמצאים בבעלות נפרדת, ומונהגת בהם מדיניות פרטיות שונה
ונפרדת. אף כי אנו שואפים לקשר לאתרים מהימנים בלבד, המרפאה אינה שולטת ואינה אחראית למדיניות הפרטיות, לנהלי אבטחת
המידע, או לתכנים המופיעים באתרים חיצוניים אלו. לפיכך, המרפאה לא תישא בכל אחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם למטופל
כתוצאה ממסירת פרטים באותם אתרים או מהשימוש בהם.

תשומת ליבך מופנית לכך שהמרפאה מפעילה עמודים ברשתות חברתיות (כגון Facebook ואינסטגרם). השימוש בפלטפורמות אלו
כפוף למדיניות הפרטיות של הפלטפורמה עצמה. אנו ממליצים להימנע מפרסום פרטים רפואיים אישיים או רגישים על גבי "הקיר"
(Wall), בתגובות פומביות, או בפורומים פתוחים, שכן מידע זה עשוי להיות חשוף לכלל הציבור ואינו חוסה תחת החיסיון הרפואי
המנוהל במערכות המרפאה.

אנו ממליצים לך לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של כל אתר חיצוני אליו הגעת (במיוחד טרם הזנת סיסמאות
או צפייה בתוצאות בדיקות), שכן מדיניות פרטיות זו חלה אך ורק על המידע שנאסף במסגרת שירותי המרפאה ומצוי תחת
אחריותה במסגרת בעלות השליטה שלה במידע.

8. אבטחת מידע והגנת הסייבר

המרפאה רואה באבטחת המידע הרפואי של מטופליה ערך עליון, ומשקיעה משאבים טכנולוגיים וארגוניים ניכרים כדי להגן על
סודיות הרשומה הרפואית, שלמותה וזמינותה. המרפאה מיישמת במערכות המחשוב, באתר ובשירותים הדיגיטליים נהלים מתקדמים
לאבטחת מידע, התואמים את הסטנדרטים המקובלים בעולם הרפואה הדיגיטלית ואת דרישות הדין, לרבות הוראות תקנות אבטחת
מידע.

אמצעים אלו נועדו לצמצם את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, דליפת מידע או שיבושו. מערך האבטחה שלנו כולל, בין היתר:

  • הצפנה – המידע הרגיש העובר בין המכשיר שלך לבין שרתי המרפאה וספקי הענן (כגון מערכת התיק הרפואי) מוצפן
    בפרוטוקולים מאובטחים.
  • בקרת גישה – הגישה למאגרי המידע הרפואיים מוגבלת לצוות המרפאה ולגורמים מורשים בלבד, וזאת אך ורק על בסיס
    "הצורך לדעת" (Need to Know) הנדרש לצורך מתן הטיפול.
  • אבטחה פיזית ולוגית – שימוש בפתרונות הגנה היקפית (Firewalls), מערכות ניטור, ונהלי עבודה קפדניים לשמירה
    על חיסיון רפואי.

יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי בעולם הסייבר לא ניתן להבטיח חסינות מוחלטת ("הרמטית") מפני חדירות למחשבים, מתקפות
סייבר או חשיפת מידע. לפיכך, המרפאה אינה מתחייבת שהשירותים הדיגיטליים ומאגרי המידע יהיו חסינים באופן מוחלט מפני
גישה בלתי מורשית, והיא לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם עקב חדירה למידע או גניבתו, ובלבד שנקטה באמצעי אבטחה סבירים
ומקובלים כנדרש בחוק ובתקנות אבטחת מידע.

בנוסף, אבטחת המידע תלויה גם בך; עליך להקפיד על אבטחת המכשירים שברשותך (טלפון נייד או מחשב) מהם מתבצעת התקשורת
מולנו או זימון התורים. אנו ממליצים להגן על מכשירים אלו בסיסמה או זיהוי ביומטרי, ולהימנע מהשארתם ללא השגחה בעת הצגת
מידע רפואי בעל רגישות מיוחדת. אנא דווח לנו מיידית לכתובת הדוא"ל שלנו על כל חשש לשימוש בלתי מורשה בפרטיך.

9. שינויים ועדכונים במדיניות הפרטיות

המרפאה שומרת על זכותה לעדכן, לשנות או לתקן את הוראות מדיניות פרטיות זו מעת לעת, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי,
לצרכים הארגוניים המשתנים, או כתוצאה משינויים טכנולוגיים ורגולטוריים בענף הרפואה ומערכת הבריאות (לרבות הנחיות
חדשות של משרד הבריאות).

כל שינוי במדיניות ייכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר המרפאה, ותאריך העדכון האחרון יופיע בראש המסמך. עם זאת, במידה
ונבצע שינויים מהותיים אשר יש בהם כדי לגרוע מזכויותיך או לשנות באופן ניכר את מדיניות השימוש במידע הרפואי והאישי,
אנו נפעל ליידע אותך על כך באמצעים סבירים ובולטים, כגון פרסום הודעה בולטת באתר או משלוח הודעה לכתובת הדואר
האלקטרוני שמסרת לנו, טרם כניסת השינויים לתוקף.

המשך קבלת השירות הרפואי על ידך במרפאה, או המשך השימוש באתר ובשירותים הדיגיטליים לאחר מועד העדכון, יהווה עדות
להסכמתך המלאה למדיניות הפרטיות המעודכנת ולתנאים החדשים. לפיכך, אנו ממליצים לך לשוב ולעיין בדף זה מעת לעת על מנת
להישאר מעודכן בשינויים.

10. זכויותיך במידע

בהתאם להוראות הדין (לרבות סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות וסעיף 18 לחוק זכויות החולה), כל אדם זכאי לעיין במידע אודותיו
המוחזק במאגר המידע של המרפאה, וכן זכאי כל מטופל לקבל מידע רפואי מהרשומה הרפואית המתייחסת אליו. המימוש ייעשה על ידי
המבקש בעצמו, או באמצעות בא-כוחו שהוסמך לכך בכתב (ייפוי כוח) או באמצעות אפוטרופוסו.

בהתאם לסעיף 14 לחוק הגנת הפרטיות, אדם שעיין במידע אודותיו ומצא כי הוא אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות
למרפאה (כבעלת השליטה במאגר המידע) בבקשה לתקן את המידע או להשלימו.

יובהר כי המרפאה מחויבת לשמור את הרשומה הרפואית על פי סעיף 17(א)-(ב) לחוק זכויות החולה ותקנה 4 לתקנות בריאות
העם (שמירת רשומות), התשל"ז-1976. לפיכך, זכות התיקון אינה מאפשרת שינוי או מחיקה של מידע רפואי קליני אשר חלה חובה
חוקית לשמרו.

במקרה שבו המידע הרפואי נוצר במסגרת בדיקה שהוזמנה על ידי גוף חיצוני (כגון בדיקה עבור חברת ביטוח, משרד הביטחון או
המוסד לביטוח לאומי), המרפאה עשויה להעביר את בקשתך לתיקון המידע אל אותו גוף ("מזמין השירות") על מנת שינחה אותה
כיצד לנהוג בבקשה.

אם ברצונך לעיין במידע השמור והמזוהה אודותיך (למשל: קבלת עותק תיק רפואי), לעדכן, לשנות או לתקן את המידע, אנא פנה
אלינו בכתב לפרטי הקשר המנויים בתחתית מדיניות פרטיות זו.

לתשומת ליבך, מאחר ומדובר במידע רפואי, שהוא מידע בעל רגישות מיוחדת על פי חוק הגנת הפרטיות, ולשם הגנה על פרטיותך,
אנו נהיה רשאים לדרוש ממך פרטים מזהים נוספים (כגון צילום תעודת זהות) ו/או מסמכים לאימות זהותך (או זהות מיופה הכוח
מטעמך) בטרם נחשוף בפניך את המידע המבוקש.

11. יצירת קשר

לכל שאלה, בקשה או הבהרה בנוגע למדיניות פרטיות זו או לאופן שבו אנו מטפלים במידע שלך, ניתן לפנות אלינו בכל עת:

  • שם: אא"ג עתיד מדיקל בע"מ
  • כתובת: פארק עתידים, תל אביב, בניין מס' 4, קומה א'
  • דוא"ל: info@atidmedical.co.il
  • טלפון: 050-6699663